fridaedman

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Trötta som få!

Av Frida Edman - 14 mars 2012 21:54

Hallå! Jag och Julia ska snart sova? Trötta som tusan! Det kostar att ligga på topp ;)Har varit suuuuperväder idag! Riktigt skönt och allt blir så mycket roligare med sol. Red ut Daffy imorse, sen red jag fina Malle på banan, efter de red jag ut min nya kärlek Castello och sedan red jag en till på banan som kallas typ holländaren? Haha. Superhärlig häst! Precis min typ av häst faktiskt, hade lätt köpt den om jag haft pengar till de!! Är dock kär i Castello nu haha! Så hiimla mysig häst! 6 år ock går 1.30 och just nu Sveriges bästa 6åring! Red honom på banan igår och de va första gången jag red honom ordentligt. Förälskad! :') Longerade även Bonnen med pessoasele ett tag. Duktig va han och busade rymder massa haha! Riktigt trevlig dag och måste säga återigen att jag trivs som fisken i vattnet! Nu har Julia redan somnat och set ska jag också göra. Klockan står på 06.10, godnatt! / Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Edman - 11 april 2012 23:33

Halloo everybody! Som ni antagligen märkt uppdaterar jag inte längre. Började kännas ensamt att ha en blogg själv haha! Och eftersom dom andra på stallkompisarna också kände för att ta upp den bloggen igen så hittar ni mig numera på:   http://s...

Av Frida Edman - 26 mars 2012 16:12

    Har just nu paus med Julia! Åker hem på Söndag..      ...

Av Frida Edman - 24 mars 2012 11:00


Saknar dig något oerhört min fina ponny.. Snart har de gått 9 månader sen du åkte. Det är sjukt som tiden bara rinner förbi, utan att man kan göra något åt det. Måste hälsa på i sommar, måstemåste! Jag hade kunnat göra vad som helst för att få till...

Av Frida Edman - 23 mars 2012 22:36


Halloo! Riktigt mysig dag igår, vi red till skogen och busade med hästarna! :D Först red jag Otto, Julia Malle och Camilla Emkenda, sen red jag Matilda och Julia Cassie. Så härlig att galoppera runt i skogen och bara busa! Idag red vi alla hästar...

Av Frida Edman - 18 mars 2012 21:38

Hallo! Bara inne och vänder lite snabbt! Helgen har varit lååång och fullspäckad! Igår va de tävling med 5 unghästar vilket tar sin lilla tid ;) sen stack jag och Julia till traffic light och jobbade! Dock kom vi hem kvart över två och gick upp kvart...

Presentation


Jag heter Frida Edman, är 17 år och bor i Helsingborg. Min vardag består till en stor del av hästar men också av mina vänner. Följ mitt liv och mina tankar i medgångar och motgångar!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards